5 tipp a hatékonysághoz ha a cég elrendeli a Home Officet
Jelenleg nem lehet tudni meddig és mekkorára fog eszkalálódni a mostani járvány. Egy biztos a munkát folytatni kell, a gazdaságnak tovább kell működnie.
A szomorú tények mellett, lehetőség is a cégeknek a mostani helyzet. Már minden technika adott, hogy sok dolgozó otthonról lássa el munkáját. Várhatóan egyre több cég fogja engedni, elrendelni az otthoni munkavégzést.
Aki még nem dolgozott otthon, annak furcsa lesz az a szabadság amit megkap, mikor cége hazaküldi dolgozni. A cégek látni fogják a munka otthon is folyik és a feladatok elvégzésre kerülnek. De hogyan legyen a legélvezetesebb az otthoni munka belső nyomás nélkül.
Nézzünk 5 tippet hogy otthon is eredményes legyen a munka.
1) Keljünk fel megszokott időben: így nem szakad meg a hétköznapi rutin és szokás. Reggel csináljunk mindent úgy, mintha munkába mennénk.
2) Öltözzünk fel: otthon hajlamosak vagyunk a kényelmes pizsamánkban maradni. Ne tegyük ezt! Otthon is öltözzünk fel úgy mintha munkába mennénk és a hölgyek se felejtsék el a sminkelést, hiszen az otthoni munkavégzés során is láthatóak lehetünk videóhívás vagy skype alatt.
3) Készítsük el a napi feladatlistát:
Ez segít rendszert vinni a napunkba és nem csúszunk el a feladatainkkal.
4) Tartsunk kávészünetet:
A munkanap része a közös kávészünet, ezért otthon is iktassunk be szüneteket, amikor készítünk egy kávét, megebédelünk, vagy csak megmozgatjuk a végtagjainkat.
5) Ne legyen lelkiismeret furdalásunk, ha közben betesszük a mosnivalót:
Sokan rá fognak jönni, hogy otthon kevesebb a megszakítás, a zavaró inger, így ugyanazt a munkát gyorsabban elvégezzük, mintha bent lennénk a munkahelyen.
Bármi is történik, mi végezzük munkánkat a megszokott felelősségtudattal, így az otthoni munkavégzés során sem marad le egyetlen fontos feladat sem a listánkról.
Sok sikert az otthoni munkához.
Photo by ian dooley on Unsplash